BASES DO XX CERTAME LITERARIO VEDRUNA

1º Poderán participar alumnado de 1º, 2º e 3º ESO 2º O tema non se fará público ata o mesmo día en que se celebre o Certame. 3º Os traballos han de ser orixinais e inéditos, escritos en Lingua Castelá ou en Lingua Galega, en prosa (que poderá adoptar forma de carta, relato curto, conto, ...) ou en verso. 4º Presentaranse manuscritos, con letra perfectamente lexible, en follas de tamaño folio e por unha soa cara. 5º Os traballos realizaranse na propia aula, en folios selados, o día 2 de febreiro, de 9:30 a 11:30 h. 6º Asinaranse cun pseudónimo e irán grampados a un sobre pechado no que figuren os datos do concursante. 7º Valorarase a beleza de forma e a riqueza de contido. 8º O xurado estará composto por profesores do Departamento de Lengua / Lingua e membros da Asociación de Nais e Pais do Colexio (ANPA). 9º A decisión do xurado será dada a coñecer o día 11 de febreiro. 10º O premio poderá ser declarado deserto no caso de que o xurado así o estime, e a decisión será inapelable. 11º Pre

IV Certamen de los premios de poesía. Círculo poético ourensano.

   
Algunos de nuestros participantes asistentes a la gala
con la profesora María Blanco
  Alejandro Méndez Sueiro,
1º clasificado. 2ºciclo de secundaria
          
       Estamos de enhorabuena, varios de nuestros alumnos de Primaria y ESO han acudido a la gala de entrega de premios IV CONCURSO DE POESÍA CÍRCULO POÉTICO ORENSANO de la ciudad de Ourense ya que han sido premiados por realizar bellísimas composiciones sobre su ciudad cuyo eslogan fue “Cuando hablo de Ourense mi corazón me dice..." 

         Este evento se celebró en la Escuela de artes escénicas del Concello de Ourense con el fin de presentar el libro "Ourense de pedra e auga", que contiene las 20 poemas finalistas del tercer concurso de poesía para alumnos de Primaria y que además dio a conocer los ganadores de la cuarta edición del certamen de este año 2015, en el que por primera vez participaron alumnos de secundaria. En esta primera participación cabe destacar a Alejandro Méndez de 3º ESO y Paula Valiño de 4º ESO que quedaron 1º y 3º en su catergoría con sus poemas. Enhorabuena.

         Los 20 participantes ganadores recibirán además como premio la publicación del poema en la Antología: “Cuando hablo de Ourense mi corazón me dice…”, proyecto editorial de Círculo Poético Orensano y del cual recibirán dos ejemplares cada ganador, que será entregado en la gala del siguiente concurso.

        A la entrega de premios asistieron, además de los miembros del Círculo Poético Ourensano, la concelleira de Educación y Cultura, Ana Garrido que animó a estos jóvenes escritores ourensanos a seguir trabajando.