IV edición del concurso “Jóvenes y Mayores”

La Región y la Fundación Dorzán convocan la IV edición del concurso “Jóvenes y Mayores” que tiene como objetivo: - Poner en valor la relación de los niños y jóvenes con sus abuelos o las “personas mayores” de su entorno. - Concienciar y sensibilizar a los niños respecto al tema de la vejez, el cuidado y atención que precisan los mayores. - Fomentar las relaciones constantes y regulares de los niños adolescentes con las personas mayores de su familia. - Reconocer y poner en valor las buenas prácticas para la integración de las personas mayores en la familia y en la sociedad. - Concienciar a los más jóvenes de que los abuelos son una parte fundamental del núcleo familiar. - Inculcar a los más jóvenes la importancia y conveniencia de mantener estrechos lazos con sus abuelos, que además de generar estímulos muy beneficiosos para ambas partes ayudan a consolidar y fortalecer las relaciones familiares. - Fomentar la creación y expresión artística o literaria de los alumnos El tema común de

IV CERTAMEN LITERARIO DE CARTAS DE AMOR



BASES DO IV CERTAMEN LITERARIO "CARTAS DE AMOR"

     A Concellería de Educación do Excmo. Concello de Ourense, convoca o IV Certame de cartas de Amor, de acordo coas seguintes bases:


1. Poderá participar o alumnado de  1º ESO do Concello de Ourense.

2. Os temas das cartas serán o AMOR ou o DESAMOR e irán dirixidas a persoas, lugares, animais ou obxectos personificados.

3. As cartas deberán estar escritas en prosa, en lingua galega ou castelá.

4. Extensión: un mínimo de 15 liñas e máximo de 40.

5. Os traballos deberán estar manuscritos, ser inéditos, en xénero epistolar, respectando a forma dunha carta.

6. Avaliarase a creatividade, a orixinalidade, a capacidade para transmitir emocións así como a ortografía e presentación.

7. Como máximo presentarase unha carta por participante.

8. As cartas deberanse presentar por rexistro xeral do Concello de Ourense(Praza Maior 1, 32005 Ourense) cubrindo unha instancia de procedementos xerais, indicando:

· No apartado de "DATOS PERSOAIS", os datos do centro escolar.

· No apartado "SOLICITO" a relación de traballos presentados para o: “IV Certame de Cartas de Amor do Concello de Ourense”. Concellería de Educación.

Cada carta deberase asinar cun pseudónimo e entregarase nun sobre pechado no que figure ese mesmo pseudónimo e no interior, noutro sobre, os datos persoais do autor/a (Nome e apelidos, centro de ensino, profesor/a, curso, enderezo, teléfono e correo electrónico).

9. O prazo de admisión quedará pechado o venres 1 de febreiro de 2018, ás 14h.

10. O xurado estará formado por profesores/as e persoal da Concellería de Educación.

11. Establécense dous premios: Un primeiro premio será un bolígrafo intelixente e un lote de libros e o segundo premio un lote de libros.

12. O fallo do xurado será inapelable, quedando tamén facultado para resolver calquera incidencia que puidera producirse e que non estivera contemplada nas presentes bases.

13. O Certame pode ser declarado deserto.

14. O Concello de Ourense resérvase o dereito a divulgar, total ou parcialmente, difundir e publicar as cartas, sen limitación de tempo nin restrición nas súas formas de presentación.

15. Toda a información do certame estará colgada na web da Concellería de Educación (www.educacionourense.com).

Para contactar co Servizo de Educación dispón das seguintes canles: por teléfono (988 388 145) ou por correo electrónico (educa.programas2@ourense.es).