BASES DO XX CERTAME LITERARIO VEDRUNA

1º Poderán participar alumnado de 1º, 2º e 3º ESO 2º O tema non se fará público ata o mesmo día en que se celebre o Certame. 3º Os traballos han de ser orixinais e inéditos, escritos en Lingua Castelá ou en Lingua Galega, en prosa (que poderá adoptar forma de carta, relato curto, conto, ...) ou en verso. 4º Presentaranse manuscritos, con letra perfectamente lexible, en follas de tamaño folio e por unha soa cara. 5º Os traballos realizaranse na propia aula, en folios selados, o día 2 de febreiro, de 9:30 a 11:30 h. 6º Asinaranse cun pseudónimo e irán grampados a un sobre pechado no que figuren os datos do concursante. 7º Valorarase a beleza de forma e a riqueza de contido. 8º O xurado estará composto por profesores do Departamento de Lengua / Lingua e membros da Asociación de Nais e Pais do Colexio (ANPA). 9º A decisión do xurado será dada a coñecer o día 11 de febreiro. 10º O premio poderá ser declarado deserto no caso de que o xurado así o estime, e a decisión será inapelable. 11º Pre

VI CERTAMEN LITERARIO VIAQUA

Viaqua abre el plazo para recibir relatos cortos de la sexta edición del Certamen Literario “Relatos de Agua inteligente”, dirigido a alumnos y alumnas de entre 12 y 17 años, que cursen estudios de ESO o Bachillerato.

Esta nueva edición se centra en la presencia de plásticos en el medio ambiente, ríos, mares, océanos y como afecta a nuestras vidas. La finalidad es concienciar, a través de la literatura, sobre los problemas sociales, económicos y ambientales derivados del uso de plásticos, así como las medidas que se pueden emplear en las ciudades y núcleos de población de menor tamaño, y en nuestro día a día, para conseguir vivir en un mundo más sostenible.

La juventud interesada en participar podrá enviar sus relatos cortos, de máximo 400 palabras, al correo certamenliterario@viaqua.gal entre el 4 de noviembre de 2019 y el 31 de enero de 2020. Esta edición quiere potenciar la creatividad de los niños y niñas proponiendo dos modalidades de participación: relato corto clásico o relato corto creativo, en este último podrán tirar de imaginación enviando relatos cortos en formato poesía, cómic, fotografía y texto, entre otros, que no superen las 200 palabras.

Se entregarán premios en la categoría ESO y en la categoría Bachillerato/FP así como al centro escolar que mayor participación de alumnos registre.
Consulta todos los requisitos y premios descargando las bases.