BASES DO XX CERTAME LITERARIO VEDRUNA

1º Poderán participar alumnado de 1º, 2º e 3º ESO 2º O tema non se fará público ata o mesmo día en que se celebre o Certame. 3º Os traballos han de ser orixinais e inéditos, escritos en Lingua Castelá ou en Lingua Galega, en prosa (que poderá adoptar forma de carta, relato curto, conto, ...) ou en verso. 4º Presentaranse manuscritos, con letra perfectamente lexible, en follas de tamaño folio e por unha soa cara. 5º Os traballos realizaranse na propia aula, en folios selados, o día 2 de febreiro, de 9:30 a 11:30 h. 6º Asinaranse cun pseudónimo e irán grampados a un sobre pechado no que figuren os datos do concursante. 7º Valorarase a beleza de forma e a riqueza de contido. 8º O xurado estará composto por profesores do Departamento de Lengua / Lingua e membros da Asociación de Nais e Pais do Colexio (ANPA). 9º A decisión do xurado será dada a coñecer o día 11 de febreiro. 10º O premio poderá ser declarado deserto no caso de que o xurado así o estime, e a decisión será inapelable. 11º Pre...

Imagina... LA BÚSQUEDA DE LA FELICIDAD por Sara González Calviño de 4º ESO

La felicidad, ese estado emocional transitorio a la vez que ansiado por la mayoría. Un término tan abstracto como diversamente interpretable, siempre presente en la concepción de un pasado, un presente y un futuro utópicos.
Dentro de cada mente, entre las divagaciones, los sueños, las metas o incluso las decepciones, se encuentra ese instinto humano que empuja a cada quien a la búsqueda incesable de una felicidad en ocasiones, aparentemente inalcanzable. El juego del escondite podría ser la mejor de las comparaciones con esta travesía. Todos hemos sido ese niño que en un abrir y cerrar de ojos ya no estaba rodeado de sus amigos y, tras una eterna cuenta atrás que en realidad tan solo duraba unos segundos, ha tenido que buscar sin pausa a sus compañeros que, en esta metáfora se traducirían por esos a veces imperceptibles detalles que esbozan una sonrisa en el rostro.
Crecer y avanzar. Caerse y levantarse. Respirar y continuar. Con el paso del tiempo es inevitable percatarse de que lo importante no es encontrar a los amigos si no jugar. Que el valor real no está en esos instantes de felicidad, sino en con quién los compartes.
 Sara González Calviño