BASES DO XX CERTAME LITERARIO VEDRUNA

1º Poderán participar alumnado de 1º, 2º e 3º ESO 2º O tema non se fará público ata o mesmo día en que se celebre o Certame. 3º Os traballos han de ser orixinais e inéditos, escritos en Lingua Castelá ou en Lingua Galega, en prosa (que poderá adoptar forma de carta, relato curto, conto, ...) ou en verso. 4º Presentaranse manuscritos, con letra perfectamente lexible, en follas de tamaño folio e por unha soa cara. 5º Os traballos realizaranse na propia aula, en folios selados, o día 2 de febreiro, de 9:30 a 11:30 h. 6º Asinaranse cun pseudónimo e irán grampados a un sobre pechado no que figuren os datos do concursante. 7º Valorarase a beleza de forma e a riqueza de contido. 8º O xurado estará composto por profesores do Departamento de Lengua / Lingua e membros da Asociación de Nais e Pais do Colexio (ANPA). 9º A decisión do xurado será dada a coñecer o día 11 de febreiro. 10º O premio poderá ser declarado deserto no caso de que o xurado así o estime, e a decisión será inapelable. 11º Pre

III Certame Literario ‘Relatos de auga inteligente’

Viaqua convoca el Concurso Literario el III Certame Literario ‘Relatos de auga inteligente’ dirigido a estudiantes de edades comprendidas entre los 12 y los 17 años de ESO y Bachillerato . 

Esta iniciativa tiene como objetivo contribuir a la difusión de la cultura del agua y poner en peligro los más jóvenes en el uso sostenible del agua y cuidado del medio ambiente a través de la literatura. Han llegado a esta tercera edición con la intención de que el agua y el medio ambiente sigan presentes en vuestra vida cotidiana. 

El evento se rige por una base que puede ser consultada en la página web www.viaqua.gal o cliqueando en este ENLACE. 

Los participantes pueden presentar hasta el próximo mes de diciembre 31 un cuento o una novela en gallego o en español, con una extensión no superior a doscientas palabras. 

La entrega de los premios a los dos ganadores en cada categoría junto con el reconocimiento de la institución educativa para presentar el mayor número de informes, se llevará a cabo en una ceremonia en marzo de 2017, coincidiendo con la celebración del Día Mundial agua.