ME PRESENTO... EN ORATORIA

La primera clase de Oratoria se titula:
ME PRESENTO...
La actividad consistía en elegir una puerta y explicar con cuál se identificaban, también les mandamos elegir cinco cualidades positivas a partir de un listado.

Gracias a las puertas pudimos conocernos mejor y ver algunos aspectos relevantes de la personalidad del alumno. Se trata del test de las 10 puertas en el cual escogían la que más les llamara la atención. Al seleccionar alguna de estas, relacionaron inconscientemente su forma de ser con los detalles, colores y formas, propios de cada puerta. El diseño, el tamaño y el color de una puerta, entre otros, son elementos simbólicos que hablan de aspectos ocultos de su personalidad. Los factores que son tenidos en cuenta al momento de elegir su puerta, corresponden a elementos individuales que hablan de quiénes son y cómo se sienten.


Hemos empezado muy bien estas clases, se han animado y han sido capaces ya en su primera sesión a desenvolverse ante los compañeros como grandes or…

CERTAME LITERARIO: Auga que flúe, fonte de rimas


 
Xa está en marcha a IV edición do concurso “Galicia, auga, literatura e rap”, que este ano trae unha importante variante. Os escolares terán que dar a súa visión, a modo de rap, das grandes obras da literatura galega nas que a auga esté presente.

Os pasos a seguir son:

- Elixe a pasaxe ou texto entre os clásicos da literatura galega nos que estea presente a agua. 
- Fai a túa propia versión a modo de rap e grávaa en vídeo. 
- Participa de xeito individual ou en grupo (máximo 4 persoas) 
- Manda o teu vídeo a marketing@lavoz.es co asunto “Concurso: Galicia, auga, literatura e rap”.
- Tamén podes subir o vídeo a twitter co "hastag"#augaliteraturaerap e mencionar a @augasliterarias.

Ademais dos premios en categorías infantís e xuvenís e para profesores, este ano a organización considera un premio para o video con  máis retweets entre os que se subiron a Twitter. Por iso, habilitouse a un usuario de Twitter relacionado con esta acción: @augasliterarias.

As escolas ou aulas que voluntariamente desexan difundir o traballo a través de Twitter (para o que deben ter unha conta, así como a correspondente autorización dos alumnos ou os seus representantes legais, segundo o caso) poden subir os videos a Twitter co Hashtag #augaliteraturaerap e mención ao referido usuario @asugasliterarias.

Os premios serán entregados na festa de fin de curso de Voz Natura o sábado 2 de xuño de 2018.

As regras do concurso pódense atopar aquí ou na páxina www.prensaescuela.es

O prazo máximo de presentación de traballos será o día 11 de maio de 2018.

        BASES DO CONCURSO: PREME AQUÍ