XIX CERTAME LITERARIO VEDRUNA

BASES DO XIX CERTAME LITERARIO VEDRUNA  1º Poderán participar alumnado de 1º, 2º e 3º ESO 2º O tema non se fará público ata o mesmo día en que se celebre o Certame. 3º Os traballos han de ser orixinais e inéditos, escritos en Lingua Castelá ou en Lingua Galega, en prosa (que poderá adoptar forma de carta, relato curto, conto, ...) ou en verso. 4º Presentaranse manuscritos, con letra perfectamente lexible, en follas de tamaño folio e por unha soa cara. 5º Os traballos realizaranse na propia aula, en folios selados, o día 2 de febreiro, de 9:30 a 11:30 h. 6º Asinaranse cun pseudónimo e irán grampados a un sobre pechado no que figuren os datos do concursante. 7º Valorarase a beleza de forma e a riqueza de contido. 8º O xurado estará composto por profesores do Departamento de Lengua / Lingua e membros da Asociación de Nais e Pais do Colexio (ANPA). 9º A decisión do xurado será dada a coñecer o día 11 de febreiro. 10º O premio poderá ser declarado deserto no caso de que o xurado así o esti

HELENA BLANCO PREMIO EN LA VI EDICIÓN DEL CERTAMEN LITERARIO RELATOS DE AGUA INTELIGENTE ORGANIZADO POR VIAQUA


Helena Blanco, alumna de 2º de Bachillerato, ha sido premiada por segundo año consecutivo en el Certamen Literario “Relatos de agua inteligente" organizado por viaqua que este año cumple su VI edición. Helena se alza esta vez con el segundo premio con su relato Intransigencia_Lienzos en blanco. El  jurado del certamen, formado por periodistas y escritores vinculados al sector del agua, han premiado su relato, por considerar que este ha sido capaz de sintetizar los aspectos más importantes relativos a la presencia de los plásticos en el medio ambiente, ríos, mares, océanos y como afecta a nuestras vidas.

Desde aquí queremos darle la enhorabuena a Helena. El compromiso medioambiental, el talento literario y la creatividad de nuestros alumnos es innegable y el hecho de que el premio de este certamen se haya quedado durante varios años en nuestro centro es buena prueba de ello.

FELICIDADES 

A continuación os dejamos una de las tantas composiciones que Helena ha realizado en su trayectoria literaria como alumna del colegio. En él nos muestra las diferentes perspectivas que poseemos de la vida. Su título: CUERDAS.

Esperamos que lo disfrutéis.