XIX CERTAME LITERARIO VEDRUNA

BASES DO XIX CERTAME LITERARIO VEDRUNA  1º Poderán participar alumnado de 1º, 2º e 3º ESO 2º O tema non se fará público ata o mesmo día en que se celebre o Certame. 3º Os traballos han de ser orixinais e inéditos, escritos en Lingua Castelá ou en Lingua Galega, en prosa (que poderá adoptar forma de carta, relato curto, conto, ...) ou en verso. 4º Presentaranse manuscritos, con letra perfectamente lexible, en follas de tamaño folio e por unha soa cara. 5º Os traballos realizaranse na propia aula, en folios selados, o día 2 de febreiro, de 9:30 a 11:30 h. 6º Asinaranse cun pseudónimo e irán grampados a un sobre pechado no que figuren os datos do concursante. 7º Valorarase a beleza de forma e a riqueza de contido. 8º O xurado estará composto por profesores do Departamento de Lengua / Lingua e membros da Asociación de Nais e Pais do Colexio (ANPA). 9º A decisión do xurado será dada a coñecer o día 11 de febreiro. 10º O premio poderá ser declarado deserto no caso de que o xurado así o esti

25 DE NOVIEMBRE, DÍA INTERNACIONAL CONTRA LA VIOLENCIA DE GÉNERO


La MÚSICA es un lenguaje UNIVERSAL.

     Crear una sociedad libre de cualquier violencia ejercida sobre las mujeres, es uno de los objetivos que debemos conseguir porque será la única manera de alcanzar una igualdad efectiva entre mujeres y hombres.

    La cultura siempre ha contribuido a despertar y remover conciencias y la música es capaz de despertar sentimientos, es uno de los instrumentos más eficaces para la comunicación. Las ventajas que posee la música son innumerables y por ello queremos destacar aquellas canciones de índole machista que animan a la violencia de género, canciones que no fomentan la igualdad y tratan a la mujer de manera irrespetuosa. La música es cultura, la violencia de género y el machismo NO.

     Algunos de nuestros alumnos de bachillerato han participado en un vídeo en donde se muestran canciones que ensalzan esta violencia machista, se han animado a recitar algunos de los versos más hirientes y llamativos que ensalzan esa violencia.